Ceniki
Cenik komunalnih storitev - Ravnanje s komunalnimi odpadki
Cenik komunalnih storitev - Odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode
Cenik komunalnih storitev - Oskrba s pitno vodo
Cenik posod za odpadke - november 2023
Cenik posod za odpadke - december 2023
Cenik vrednosti osnovnih pogrebov žara, krsta ali raztros (velja od 1.3.2022)
Cenik pogrebnih in pokopaliških storitev
Cena nadzora nad deli pri priključitvi na javno vodovodno omrežje
Cena nadzora nad deli pri priključitvi na javno kanalizacijsko omrežje
Cenik plakatiranja
Cenik tržnih prostorov (velja od 14.4.2022)
Cenik za najem opreme in storitev
Cenik vzdrževanja javne razsvetljave v občini Logatec
Priloga k ceniku komunalnih storitev: Prikaz porazdelitve količine opravljenih storitev javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki med uporabnike
Elaborat o oblikovanju cen izvajanja storitev javne službe RAVNANJE S KOMUNALNIMI ODPADKI
Elaborat o oblikovanju cen izvajanja storitev javne službe ODVAJANJE IN ČIŠČENJE KOMUNALNE IN PADAVINSKE ODPADNE VODE
Elaborat o oblikovanju cen izvajanja storitev javne službe OSKRBA S PITNO VODO
Splošni obrazci
Sprememba plačnika komunalnih storitev za odjemno mesto
Odjava - prijava oseb v gospodinjstvu
Dogovor o subsidiarni obveznosti najemodajalca za neporavnane obveznosti najemnika
Soglasje za direktno obremenitev SEPA (odprtje trajnika)
Obrazec za izdajo E-računa
Obrazec za odjavo E-računa
Splošni odloki
Odlok o gospodarskih javnih službah v občini Logatec (Logaške novice, št. 7-8/07)
Splošni pogoji opravljanja storitev plakatiranja
Odlok o občinskih taksah v občini Logatec (Logaške novice, št. 6/08, 4/10, 7-8/13)
Odlok o ustanovitvi javnega podjetja Komunalno podjetje Logatec, d.o.o. (Logaške novice, št. 1-2/11)
Odlok o dopolnitvah odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunalno podjetje Logatec d.o.o. (Logaške novice, št. 1-2/16)
Odlok o spremembah Odloka o gospodarskih javnih službah v občini Logatec (Logaške novice, št. 1-2/20)
|
|
KIJZJavno podjetje Komunalno podjetje Logatec d.o.o.
1. Osnovni podatki o katalogu
|
Naziv organa:
|
Javno podjetje Komunalno podjetje Logatec d.o.o.
|
Odgovorna oseba:
|
Boštjan Kreft, direktor
|
Datum prve objave kataloga:
|
1.1.2005
|
Datum zadnje spremembe:
|
26.6.2023
|
Katalog je dostopen na spletnem naslovu:
|
http://www.kp-logatec.si
|
Druge oblike kataloga
|
tiskana oblika, dostopna na sedežu podjetja
|
ORGANIGRAM PODJETJA.
2. Splošni podatki o organu in informacijah javnega značaja s katerimi razpolaga
|
2.a Organigram in podatki o organizaciji organa
|
Kratek opis
delovnega področja
organa:
|
Naša osnovna dejavnost je izvajanje naslednjih lokalnih gospodarskih javnih služb na območju občine Logatec:
-
oskrba s pitno vodo,
-
odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode,
-
zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov,
-
urejanje in čiščenje javnih površin,
-
vzdrževanje občinskih javnih cest,
-
24-urna pogrebna dežurna služba,
-
urejanje pokopališč,
-
vzdrževanje javne razsvetljave,
-
urejanje javne tržnice in
-
plakatiranje.
Izvajamo tudi druge dejavnosti v skladu z Odlokom o ustanovitvi javnega podjetja Komunalno podjetje Logatec d.o.o.
|
Seznam notranjih
organizacijskih enot
|
Direktor:
|
Boštjan Kreft
|
Telefon:
|
01 750 81 10
|
Elektronski naslov:
|
bostjan.kreft@kp-logatec.si
|
|
Gospodarske javne službe
|
Janez Marinko
|
Telefon:
|
01 750 81 14
|
Elektronski naslov:
|
janez.marinko@kp-logatec.si
|
Tehnični razvoj, javna pooblastila, varstvo okolja in IKT
|
Špela Ferjančič
|
Telefon:
|
01 750 81 20
|
Elektronski naslov:
|
spela.ferjancic@kp-logatec.si
|
Projekti, vzdrževanje javnih površin, plakatiranje in tržne dejavnosti
|
Matjaž Kurent
|
Telefon:
|
01 750 81 22
|
Elektronski naslov:
|
matjaz.kurent@kp-logatec.si
|
Podporne službe:
|
Finančno - računovodska in splošna služba:
|
Mojca Igličar |
Telefon:
|
01 750 81 13
|
Elektronski naslov:
|
mojca.iglicar@kp-logatec.si
|
Javna naročila, pravne in kadrovske zadeve
|
Marijana Kunc |
Telefon:
|
01 750 81 18
|
Elektronski naslov:
|
|
Organigram organa
|
Povezava na ločen dokument
|
2.b Kontaktni podatki osebe, pristojne za posredovanje informacij javnega značaja
|
Pristojna oseba:
|
Marijana Kunc, univ. dipl. prav.
|
Telefonska številka:
|
01 750 81 18
|
Elektronski naslov:
|
marijana.kunc@kp-logatec.si
|
2.c Seznam glavnih predpisov z delovnega področja organa
|
Povezava do zavihka »predpisi«
|
Državni predpisi
|
Register predpisov RS: http://www.pisrs.si/Pis.web/
|
Predpisi lokalnih skupnosti
|
Register predpisov Občine Logatec: https://www.logatec.si/index.php/predpisi
|
Predpisi EU
|
Evropski register predpisov: http://eur-lex.europa.eu/
|
2.č Seznam predlogov predpisov
|
Organ s predlogi predpisov ne razpolaga
|
2.d Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih
|
Seznam strateških in
programskih dokumentov
|
-
Letna poročila
-
Letna poročila o skladnosti pitne vode
|
2.e Katalog upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov
|
Vrste postopkov,
ki jih vodi organ
|
-
izdaja projektnih pogojev in soglasij za priključitev
-
izdaja smernic in mnenj k prostorskim načrtom
-
izdaja soglasij za postavitev, popravilo, odstranitev spomenikov in drugih nagrobnih obeležij na pokopališčih v občini Logatec
-
postopki javnega naročanja (povezava do javnih naročil)
|
2.f Seznam javnih evidenc, ki jih upravlja organ
|
Seznam evidenc
|
Organ ne vodi javnih evidenc
|
2.g Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov
|
Seznam zbirk
|
Na podlagi 26. člena ZVOP-1 se katalog zbirke osebnih podatkov z opisom nahaja na spletni strani informacijskega pooblaščenca
|
3. OPIS NAČINA DOSTOPA DO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA PRI ORGANU
|
Poleg dostopa po elektronski pošti je mogoč še fizični dostop na sedežu podjetja na Tržaški cesti 27, 1370 Logatec.
|
4. STROŠKI POSREDOVANJA INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
|
Stroške posredovanja informacij, enotni stroškovnik in način plačila stroškov določa Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 16 do 18.
Za posredovanje informacij lahko družba prosilcu zaračuna le materialne stroške, kadar ti presegajo 20 EUR (z vključenim DDV).
Cene materialnih stroškov za posredovanje informacij javnega značaja so (brez DDV):
-
ena stran fotokopije ali tiskanega formata A4 0,06 eura,
-
ena stran fotokopije ali tiskanega formata A3 0,13 eura,
-
ena stran fotokopije ali tiskanega večjega formata 1,25 eura,
-
ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A4 0,63 eura,
-
ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A3 1,25 eura,
-
ena stran barvne fotokopije ali tiskanega večjega formata 2,50 eura,
-
elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura,
-
elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura,
-
elektronski zapis na enem USB-ključku, cena, po kateri je USB-ključek organ nabavil,
-
pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 eura,
-
pretvorba ene strani dokumenta formata A3 iz fizične v elektronsko obliko 0,20 eura,
-
poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve.
|
5. STROŠKOVNIK ZA PONOVNO UPORABO, CENIK IN DRUGI POGOJI ZA PONOVNO UPORABO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
|
Zaračunavanje mejnih stroškov in cene ter drugi pogoji ponovne uporabe je določeno v Uredbi o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 20 do 26.
|
6. SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
|
Povezava na najpogosteje zastavljena vprašanja
|
7. DRUGE INFORMACIJE JAVNEGA ZNAČAJA
|
Informacije po
10.a členu ZDIJZ in
21. členu ZJN-3
|
|
|