|
|
||||||||||
|
||||||||||
|
Pogosto zastavljena vprašanja in odgovoriVprašanje nam pošljite na info@kp-logatec.siPrejeli smo že nekaj vprašanj, povezanih z našo dejavnostjo. Nekaj odgovorov na vprašanja vam podajamo spodaj. Preberite si jih, mogoče iščete prav te informacije. Zakaj ne odvažamo odpadkov odloženih poleg posode za odpadke?
Odpadke v občini Logatec pobiramo le v za to namenjenih posodah in dodatno le v ustreznih PVC vrečkah z logotipom našega podjetja. To ravnanje je v skladu s 16. členom Odloka o ravnanju z odpadki v občini Logatec in preprečuje neenako obravnavanje občanov, saj nekateri pridno ločujejo odpadke, med tem ko drugi med nekoristne odpadke odlagajo tudi odpadke, ki se reciklirajo. Vrečke, ki jih pobiramo poleg posode so zato namenjene predvsem tistim občanom, ki se jim večje količine odpadkov pojavijo občasno, vendar pa v povprečju ne potrebujejo nove posode za odpadke. Te vrečke so velikosti 130 l in so rumene barve, z logotipom našega podjetja in z znakom, ki označuje, da se vanj odlaga nekoristne odpadke. Odpadki, ki so poleg posode odloženi v drugih vrečkah, so napačno odloženi in jih naše podjetje ne odvaža. Kdo mora biti vključen v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki?Po občinskem odloku in pravilniku, ki urejata ravnanje z odpadki morajo biti na celotnem območju občine Logatec v sistem ravnanja z odpadki vključeni vsi lastniki, porabniki oziroma upravljavci stanovanjskih in poslovnih prostorov v naseljih občine Logatec, pri katerih nastajajo odpadki (torej vsi). Kako lahko sporočim stanje vodomera?Stanje vašega vodomera nam lahko sporočite na več načinov:
Kaj je pavšal in kaj poračun?
Količina porabe vode in s tem tudi količina odvajanja ter čiščenja odpadnih voda je na računu za komunalne storitve zaračunana kot pavšal. To pomeni, da je zaračunana količina porabe vode določena glede na povprečno letno ali polletno porabo. Točno porabe vode v gospodinjstvih kontroliramo dvakrat letno in takrat izstavimo račun za dejansko porabo vode – to pa je poračun. V vmesnem obdobju, ko zaračunavamo pavšal je lahko dejanska poraba vode višja ali nižja, v tem primeru je potem poračun višji ali pa nižji. Da se izognete prevelikemu poračunu dvakrat letno, nam lahko vaše stanje vodomera kadarkoli sporočite. Najbolje je, če to storite konec meseca, saj bo le tako zaračunana pravilna poraba. Razlog za večjo porabo vode pa je lahko tudi napaka na internem vodovodnem omrežju, kar povzroča da voda nekje pušča. Da se prepreči slednje, je potrebno občasno preveriti vodomer. To storimo tako, da zapremo vse pipe in preverimo, da tudi ostali porabniki vode (pomivalni, pralni stroj) ne delujejo, in potem pogledamo na vodomer. Če so vsi kazalci in številke pri miru, je z internim vodovodnim omrežjem vse v najlepšem redu, če pa se kazalci ali številke premikajo, potem je potrebno poiskati napako in jo čim prej odpraviti, da ne izteče večja količina vode. Če pa odgovora še vedno ne najdete, nam lahko postavite vaše vprašanje. Pri odgovoru bomo poskušali biti kar najbolj hitri in natančni.
|
|
|
||||||||
Vse pravice pridržane © 2021 Komunalno podjetje Logatec d.o.o. |
Oblika: Mimetik design Fotografije: Andrej Korenč Postavitev spletnega mesta: Prolog d.o.o., Logatec | 1990 - 2021 | CMSx |
|||||||